Hul igennem til et lækkert og anderledes salgsprospekt
- Kunde
- Æggepakkeriet
- Tema
- Boligprojekt
- År
- 2019
Kommunikationsskalaen
Vores skala hjælper os og dig med at starte samtalen om jeres kommunikationsform. Samtidig giver den dig et overblik over, hvor på skalaen jeres tone of voice er placeret. Herunder er den vist i relation til casen.
Websitet for Æggepakkeriet formidler det drømmende med det faktuelt konkrete og bygger bro imellem det fysiske salgsprospekt (host host ... som vi i øvrigt også har designet), byggeriet og dialogen med ejendomsmæglerne.
Websitets mål er naturligvis at lede til salg af boligerne. Og vi snakker ikke impulskøb, som chokolade i supermarkedet - nej, her kræver det et lidt længere tilløb. For at se salg skal lykkes, skal websitet være informerende og visuelt have en indbydende og lækker opbygning, så al nødvendig information ligger let tilgængeligt for potentielle købere.
Og det handler ikke bare om bygningerne - det handler også om hvem ens potentielle naboer er, hvor langt der er til banegården, hvor søndagens brunch kan nydes, hvordan klinkerne ser ud på badeværelset... og meget, meget mere.
En boligvælger er naturligvis en pænt stor del af et website som Æggepakkeriets. For det er her drømmen lige får et nøk opad af virkelighedsbarometeret og drømmen om et nyt hjem kommer et skridt tættere på virkeligheden. Derfor er det vigtigt at give potentielle købere stærke redskaber for at finde dét hjem, dén størrelse og dén udsigt, som de gerne vil købe og bo i.
Til dette website har vi arbejdet fokuseret på at skabe en effektiv boligvælger, hvor du kan se bygningerne fra flere vinkler, se en tydelig markering af solgte og ledige boliger og samtidig får nem adgang til en specifik lejlighed (hvis du allerede har forelsket dig i én) via en god filtrering.
Og apropos filtrering, så er dét en drønvigtig og helt essentiel del af boligvælgeren på Æggepakkeriets website. Hvorfor, spørger du? 😉 Fordi det hjælper dig som potentiel køber til kun at få vist relevant emner.
Derfor kan du filtrere på pris, antal værelser og areal, og simultant vil både visualiseringen og listen over boliger opdateres, så man får en livegengivelse af mulighederne. Knib dig selv i armen: Det sker!
Chriztian Steinmeier, partner og perfektionistisk frontenderDet har været super vigtigt for os at udvikle et website, hvor mæglerne kunne få enkel adgang til f.eks. at kunne markere boliger som 'solgt' i boligvælgeren. Den fleksibilitet giver valget af CMS-systemet Umbraco og vores udvikling i stor stil.