
Et markant (ooog twistet) kontorbyggeri på Aarhus Ø kræver et godt salgssite
- Kunde
- Pakhusene
- Tema
- Kontorbyggeri
- År
- 2019
- Services
- Webdesign Frontend-udvikling

Vi kan lige så godt sige det med det samme; Pakhusene er ikke et kontormiljø, som andre. Nååå, siger du. Hvad er det så? Nu skal du bare høre: Pakhusene et er et erhvervsprojekt med fællesskab, ambitioner og aktive rammer i fokus. Og tilsat mere end en knivspids helt særlig stemning.
Det er stemningen af vidt forskellige virksomheder samlet i samme markante (og lækre) bygning på Aarhus Ø. Med udvidelse af Pakhusene til fase 2 med en ny bygning, var der behov for at gribe kommunikationen anderledes an. Både på tryk og knusende digitalt. Formålet: At tiltrække potentielle nye lejere.





Vi har hjulpet projektudviklerne Kilden & Hindby samt PFA Ejendomme A/S med at rykke kommunikationen til næste step – og i forlængelse af salgsprospektet (host ... som vi også har begået), har vi designet og udviklet et lækkert website, der tager indtrykket og indholdet videre.
Ingen i verden gider se en hel underside med testimonials, så derfor har vi drysset dem nænsomt, og lækkert, ud over sitet, så det er med til at berige oplevelsen.
Midtersøljen er fokuspunktet igennem designet. Midtersøljen udspringer af logoets centrale placering på sitet, og alt content på siden har midten som primære akse. Et midtersøgende design, kan man roligt sige. Aaah, det giver en ro og stabilitet i designet, og understreges samtidig tydeligt med de valgte animationer på siden. Enkle og giver samtidig en blød oplevelse (joe, det kan oplevelser godt være).

Udover websitet har vi hjulpet med bannere til annoncering og til at fyre den af på SoMe, så vi sikrer en stram linje i fortællingen og ensartet udtryk, uden at blive konformt og man støver til. Derudover designelementer til en erhverskonference, hvor Morten Aalbæk bl.a. var speaker.
Det er både enormt dejligt og effektivt, når et design kommer hele vejen rundt, og favner projektet.