Gennemført branding markedsfører ny outdoor camp

- Kunde
- Ly Outdoor Camp
- Tema
- Camping
- År
- 2024
- Services
- Logo-design Grafisk design Visuel identitet Sparring Webdesign
Vores tilgang til projektet
Vi målrettede vores brand- og designkoncept til en moderne, enkel identitet – med skovens lune, menneskernes charme og livet lige ved søen. Flyvehøjde og nærhed. Farverne skulle være i tråd med naturen, men samtidig også give spark, liv og genkendelse.
Først skal vi længere ind
Vi designer ikke på tomt hoved. Derfor startede vi projektet med en fælles workshop for at identificere grundstenene i Ly Outdoor Camp, drømmene, visionerne og værdierne. For netop at få et grundigt afsæt for en sammenhængende kommunikation og branding.


Rent fokus – rent resultat
Med grundigt forarbejde følger en fokuseret proces. Med involvering af de gode mennesker fra Ly Outdoor Camp naturligvis.
Logo og visuelt udtryk
Inspireret af camp‑og surfkultur formede vi en visuelt udtryk med naturlige farver og håndtegnede ikoner, der fremhæver alle mulighederne ved Ly Outdoor Camp. For logoet er det særligt bål, samling, højder, fremdrift, telt og nærvær. En genkendelig naturfyldt identitet der taler direkte til natur‑segmentet og by‑eventyr.
Levende website:
Brugeroplevelsen blev struktureret med fortællende indhold om placeringen og drømmen bag, overnatningsformer og oplevelser – alle præsenteret med god luft (som der er på) og naturnære billeder. Et website, der både viser campens kerneværdier og gør det let at booke shelter, telt eller kano direkte. Stemning og handling hånd i hånd.
Tone of voice
Afslappet, levende og autentisk – helt som når Mia og Thomas siger "Regnvejr eller ej, så er Ly Outdoor Camp i Silkeborg noget for dig!"





Mia, Ly Outdoor Camp"Vi er SÅ glade for beslutningen om at vi indgik samarbejde med jer og kom godt fra start med den visuelle identitet."



