Investering, der er alt andet end kedeligt
- Kunde
- Ejendomsinvestering A/S
- Tema
- Investering
- År
- 2020
- Services
- Visuel identitet Logo-design Tone of voice Kernefortælling
- Fotograf
- Roar Paaske
- Video
- Velkendt
Kommunikationsskalaen
Vores skala hjælper os og dig med at starte samtalen om jeres kommunikationsform. Samtidig giver den dig et overblik over, hvor på skalaen jeres tone of voice er placeret. Herunder er den vist i relation til casen.
Der er masser af fortællinger, der definerer essensen i Ejendomsinvestering A/S, deres tilgang og investorernes engagement. Så vi satte os for at grave sammen med de passionerede gode folk! Reelle fortællinger flytter holdninger, følelser og, i sidste ende, handlinger. Derfor skulle der både grovgraves og fingraves ind til en kernefortælling for Ejendomsinvestering A/S.
Hey hov, hvorfor er en kernefortælling både vigtig og nødvendig?
- En kernefortælling beskriver, hvad der adskiller Ejendomsinvestering A/S fra konkurrenter i markedet.
- Og hvad der (måske) kan synes at være selvfølgeligheder, men som er vigtige elementer i at føle sig tryg som investor, italesættes.
- Der sættes ord på det særlige ved Ejendomsinvestering A/S i en kernefortælling. Det handler om dét, du møder, oplever og det de gør for dig som potentiel investor.
- Derudover, og det skal ikke undervurderes, giver en god kernefortælling både en stolthed og en sikkerhed internt: "Yes, dét er dem, vi er!"
Vi elsker udfordringer, og designet af logoet gav heldigvis flere. For det første, for nu at sige det som det er, er navnet relativt langt, og for det andet så skulle A/S indgå som en del af navnet, og for det tredje var der et ønske om, at få E og I til at træde tydeligt frem. Vel at mærke uden at det direkte læses som en del af navnet. Men bevares - det er da alt sammen udfordringer, som naturligvis kan løses.
Derfor er bomærket blevet en fin balance imellem et læsbart element og et grafisk element, der også fungerer, når det står alene.
Udover logoet har vi designet en række visuelle greb og elementer, som bl.a. kommer til udtryk på websitet, i kommende prospekter m.v. De fungerer som en indbydende forlænget arm af den visuelle identitet, så designet skaber et sammenhængende og ensartet billede af Ejendomsinvestering A/S.
To flotte og veldesignede typografier er valgt til at understøtte formsproget, og de gør sig både drønlækkert i tal og bogstaver. Og det er helt essentielt, når det i stor stil vil være tal, der skal kommunikeres.
Et design på skærmen kan (næsten) altid fremstå lækkert, men designet står for alvor sin prøve, når det skal omsættes til konkret brug i virkeligheden. Shine bright like a diamond, som man siger på nudansk. Derfor er det ikke mindre end en fryd at se, når designet for Ejendomsinvestering A/S står klart, tydeligt og elegant på bl.a. virksomhedens varebiler.
Fra bil til bord. Hvordan oplever du Ejendomsinvestering A/S i det materiale, der lægges på bordet foran dig? Vi har designet gennemført lækre visitkort, der både i design og tryk viser elegance og overskud. Designet er naturligvis gennemgående og billedet personligt for hvert enkelt visitkort.
Førstehåndsindtrykket er altid vigtigt – både når man introducerer sig som person, men bestemt også når man via materiale introducerer sin virksomhed til potentielle nye kunder/investorer.