Et ambitiøst sportsevent, der sætter skills i spil
- Kunde
- Djurslands Efterskole
- Tema
- Efterskole
- År
- 2019
- Services
- Navngivning Logo-design Grafisk design Visuel identitet Sparring
Kommunikationsskalaen
Vores skala hjælper os og dig med at starte samtalen om jeres kommunikationsform. Samtidig giver den dig et overblik over, hvor på skalaen jeres tone of voice er placeret. Herunder er den vist i relation til casen.
Ønske: Et styk fedt og velklingende navn!
En af vores første opgaver var at finde et lækkert navn til eventet. Et navn, der smager af sport, har en fortællende dybde, og som er energisk og tilpas skævt, så det passer til både målgruppen og Djurslands Efterskole.
Vores brainstorm gav mange bud, men det endelig valg blev Skillsætter. Det er et skønt vejkryds af dansk og engelsk, som samtidig understreger, hvad eventet drejer sig om. Du skal ikke være perfekt, du skal ikke spille i superligaen, og du skal ikke være bange for ikke at være god nok. Skillsætter handler om at sætte din kunnen, dine skills i spil.
Kommunikationen er, som med alt andet, vi har begået for Djurslands Efterskole, kæk, tydelig og energisk. Skillsætter bærer energien videre, så vi skaber rød tråd fra Skilsætter til efterskolen.
Visuelt er vi også på hjemmebane hos Djurslands Efterskole, da det er deres event. Men Skillsætter får alligevel sit eget logo og udtryk i snorlige forlængelse af skolens visuelle identitet.
Hvad er det vigtigste, når du ankommer til et nyt event – hvor du ikke har været før? Naturligvis en fantastisk modtagelse, en god skiltningen og så en følelse af, at du føler dig velkommen!
Præcis dét, har været i fokus på Skillsætter. Derfor mødes du allerede på parkeringspladsen af indbydende skiltning i tråd med den øvrige kommunikation, der guider dig hen til begejstrede ansatte, som hjælper dig hen til, hvor du skal være.