Salgsprospekt til Danmarks højeste boligbyggeri
- Kunde
- Lighthouse United
- Tema
- Boligbyggeri
- År
- 2020
- Services
- Grafisk design Sparring
- I samarbejde med
- Pernille Rahbech
Kommunikationsskalaen
Vores skala hjælper os og dig med at starte samtalen om jeres kommunikationsform. Samtidig giver den dig et overblik over, hvor på skalaen jeres tone of voice er placeret. Herunder er den vist i relation til casen.
142 meter er højt. Meget højt, siger vores højdeskræk os. Det høje byggeri med 44 etager, der stolt rejser sig på spidsen af Aarhus Ø, bliver Aarhus’ nye vartegn og byder på et hav af muligheder.
Vi nævner i flæng: Boliger, bugtcenter, promenade og ikke mindst udsigtsplatform og restaurant i 142 meters højde med udsigt til hele Aarhus, Samsø, Tunø og hele Djursland. What’s not to like?
Se allerede nu er du nysgerrig, ikke? Så du vil gerne vide mere, læse noget, have noget lækkert at bladre i. Og det er hér et salgsprospekt kommer ind i billedet … for sådan ét er mæglernes bedste ven. Salgsprospektet er nemlig koblingen mellem den interesserede, potentielle køber og ejendomsmægleren, der skal sælge de 400 lejligheder.
Vi har i et tæt samarbejde med Pernille Rahbech skabt et prospekt, der fortæller om byggeriets karakteristika, favner områdets stemning og på dén måde skaber fortællingen om de nye hjem og alle mulighederne i Lighthouse. Og det er ikke så lidt endda. En kombination af fortælling og fakta i ét masterpiece – tilsat indbydende, lækkert og enkelt design.
Præcist som Lighthouse selv.
Lighthouse er et helt unikt og meget markant byggeri, der emmer af luksus og kvalitet. Det ønskede både vi, kunden og mæglerne, at prospektet også skulle gøre: Emme af lækkerhed!
Resultatet er blevet er salgsprospekt af en sublim høj kvalitet i både budskaber, design, papirvalg og tryk, der emmer af samme kompromisløse kvalitet som selve Lighthouse-byggeriet.
Hallo! Papir er ikke bare papir
Så lad os da lige stoppe op ved papiroplevelsen. For papir er ikke bare papir. Vi har i processen testet forskellige typer papir for at finde det unikke stykke papir, som er tilpas eksklusivt og samtidig præcis dét papir, hvor vi synes trykket står absolut flottest på. Og vi fandt det: Munken Polar. Uhhhh… det er nice!
Vi er overordentlig glade for at have været med på Team Lighthouse og fået lov til at sætte vores præg på en vigtig del af Danmarks højeste boligbyggeri.
Åååårh, den duft. Af kvalitet og nyt tryk.
Da vi blev inviteret med om bord på prospekt-projektet, havde Lighthouse allerede fået sin visuelle identitet og sin designretning. Vores opgave blev at strukturere og prioritere indholdet, og designe prospektet med udgangspunkt i de eksisterende farver og det valgte logo. Sååå … kedeligt?? På ingen måde!