Vokseværk RAISFOTO 0708 Overlay

Grafisk design er mere end glasur – det skal have effekt

Det er ikke nok at det er pænt eller ligefrem lækkert. Der skal være en bærende idé i et design for at det er gennemtænkt og skaber effekt. For det er ikke kun på websites, at vi kan snakke om ønsket handling.

Sammenhaeng@2X

Vi skal ind til kernen. Helt ind.

"Everything that glitters is not gold" ... Vi kan sagtens gøre det lækkert, indbydende og fremtrylle grafiske vidundere. Det er bare ikke nok!

Det er ikke nok hvis du reelt vil have en effekt af din markedsføring. Og hvem vil ikke det? Derfor hopper vi ikke bare i dejen med det samme, men tilløbet er vigtigt for et godt afsæt. 

I vores designproces fokuserer vi på at finde ind til kernen i din fortælling for at puste støvet væk og få budskabet til at træde i karakter med sigte på din målgruppe. Når vi har defineret hvilke parametre vi skal arbejde med (aka hvilke ting der får dine kunder flyvende op ad stolen), så går vi i designmode. For det er helt essentielt hvilket udtryk og indtryk din virksomhed udstråler – uanset om det er en særskilt kampagne, salgsmateriale eller andet i relation til din virksomheds visuelle identitet. Derfor arbejder vi fokuseret med det grafiske design, så det rammer ind i målgruppen og stadig formår at distancere sig og skille sig ud.

Sammenhaeng@2X

Sammenhæng, sammenhæng, sammenhæng

En stærk sammenhængende designlinie er helt essentiel for at din virksomheds fortælling og branding fremstår seriøs og ensartet uden, for alt i verden, at blive kedelig. Og for at den virker. At et salgsprospekt vækker til dét salg, at give den understøttende information til målgruppen for at de kan tage et velovervejet valg – om det er køb af vaskemaskine, valg af efterskole eller hvilken vej terrassen skal vende på det nye hus.

Det skal have effekt. Punktum.

Et sammenhængende udtryk for din virksomhed kræver det en bærende idé, udsprunget af jeres visuelle identitet – hvor vi er tro mod din virksomheds nuværende designlinie, og samtidig tør udfordre og udvikle indenfor de rammer. Her skal intet støve til, men netop holde det varmt, sprødt og brændende relevant. For dine kommende kunder.

Det er mange ting, der skal spille sammen for at skabe helheden. Ideen, fortællingen og designet – i tråd med din virksomheds kommunikation.

ICC 5

Læs denne case hvor vi designede al markedsføring til en stor konference

Case:
Teknisk konference helt ikke-teknisk

En konference, der emmer af teknik, og et kig på målgruppen siger det samme. Vi har designet en visuel identitet, der taler til målgruppen og formår at vise det tekniske alt for uteknisk

Se casen
ICC 2
Niels
Partner og skævttænkende grafisk koordinator
Vokseværk00915

Vi skal snakke sammen!

Tag fat i Niels for mere information og uddybning. Måske du har et specifikt afklarende spørgsmål eller behov for at finde ud af, om der er et match i kompetencer og kemi fra vores side. Tag kontakt til os – det koster aldrig noget at spørge.