Sammenhæng, sammenhæng, sammenhæng
En stærk sammenhængende designlinie er helt essentiel for at din virksomheds fortælling og branding fremstår seriøs og ensartet uden, for alt i verden, at blive kedelig. Og for at den virker. At et salgsprospekt vækker til dét salg, at give den understøttende information til målgruppen for at de kan tage et velovervejet valg – om det er køb af vaskemaskine, valg af efterskole eller hvilken vej terrassen skal vende på det nye hus.
Det skal have effekt. Punktum.
Et sammenhængende udtryk for din virksomhed kræver det en bærende idé, udsprunget af jeres visuelle identitet – hvor vi er tro mod din virksomheds nuværende designlinie, og samtidig tør udfordre og udvikle indenfor de rammer. Her skal intet støve til, men netop holde det varmt, sprødt og brændende relevant. For dine kommende kunder.
Det er mange ting, der skal spille sammen for at skabe helheden. Ideen, fortællingen og designet – i tråd med din virksomheds kommunikation.