Filosofi. Smag på det. Det er et stort ord, men vi har holdninger til det vi gør og gør det langt fra for vores blå øjnes skyld

Vokseværk_RAISFOTO_2399.jpg

Selv en visuel grobund til vækst skal vandes.

Vokseværk_RAISFOTO_2323.jpg

Det våde. Det nye. Det uopdagede.

Vokseværk_RAISFOTO_2664.jpg

Medspil. Modspil. Samarbejde. Eller intet arbejde.

Vokseværk_RAISFOTO_2407.jpg

Stol på din mave. Den vil dig det godt.

Vokseværk_RAISFOTO_2679.jpg

Drøm. Stik ud fra mængden. Sæt spor.

Grundlov

Stil bare krav til os. Det gør vi også selv! Det nemme er ikke dét, der driver os og får vores savl til at løbe. Det gør udfordringer, ambitioner og forpligtelse derimod. Derfor har vi en grundlov, som vi er forpligtet til at håndhæve i alle vores projekter.

Her er 11 måder I kan bruge os på

Der er flere måder, hvor vi kan samarbejde på. Og ja, vi mener samarbejde! For vi tror på, at den virkelige magi sker i et samspil mellem jer og os. Derfor har vi samlet 11 måder, som I kan bruge os på – og vi kan samarbejde på.

Alt godt starter med en dialog

Vores filosofi bygger på tæt dialog mellem alle parter. Vi vil derfor gerne starte dit projekt med at åbne en dialog lige her.

Niels er den første, du snakker med. Han er hele tre ting; rigtig rar, spørgelysten og dygtig.

Hej!

Har du spørgsmål til noget, du har set eller læst på siden? Eller er der noget, jeg kan hjælpe med at afklare? Ta’ endelig kontakt til mig.

Vi skaber (også) vokseværk i verden

For hver krone vi tjener, giver vi 5% videre. Til velgørenhed. Fordi vi kan og ikke vil la’ være. Vi støtter forskellige projekter, bl.a. Danmarks Indsamling og Røde Kors.

Vi støtter også Kræftens Bekæmpelse, som vi har et helt særligt forhold til. Vi har alle i Vokseværk har haft sygdommen tæt inde på livet og har kampgejst for at støtte op om forskning og forebyggelse.

Website der fremkalder følelser og hverdagsweekend

Et åndehul i hverdagen? Ja tak. Det er essensen i Bassin 7, som er en ny del af Aarhus Ø med havnebad, lækre boder, et teater, storslået arkitektur og imponerende udsigt.

Dén forskellighed skulle rummes og til dét har vi designet en visuel identitet, der mundede ud i et samlende website for hele Bassin 7. På websitet kan man del få del i den særlige stemning på Bassin 7 (som naturligvis bedst opleves i virkeligheden), se aktiviteter, læse om de enkelte boder og tilbud. Og naturligvis historien, som er ganske vild – fra industrihavn til hverdagsweekend.

Event-site til Danmarks nye jagt-, fiskeri- og outdoormesse

Brahetrolleborg Game Fair er en ny stor og ambitiøs outdoormesse på Fyn for hele friluftsverdenen og for hele familien. Dens første udgave i 2019 tiltrak 17.000 mennesker og tilbagemeldingerne har været overodentlig positive.

Vi var med fra starten til at designe og udvikle websitet til eventet i forlængelse af den eksisterende designlinie samt løbende supportere undervejs. Et stærkt Umbraco-site, der skulle mestre at favne alle events, informationer, kalender og give et stærkt overblik til outdoormessen.

Lækkert oplysningssite i Politiets tjeneste

Bøvl er sådan et fint jysk ord. Hæleri derimod er rigtig ufint! At handle brugt skal være aldeles ubøvlet og enkelt. I uvidenhed kan man dog ende med varme varer, så det kræver god og omfattende oplysning.

Derfor ville Syd- og Sønderjyllands Politi sætte ekstra fokus på dette og give gode råd og anbefalinger, så man undgår varme varer. 

Website indbyder til fællesskab og frivillighed

At få en stor og spændende organisation med mange frivillige på en ny platform er en stor og spændende udfordring. Én som vi var mere end klar på at løfte. 

KFUM og KFUK havde behov for et stort ryk, som betød en meget grundig oprydning i deres indhold, en ny helt struktur og naturligvis et stærkt design på deres nye website. Et design med klare farver, legende former og tydeligt kommunikerende af alle organisationens aktiviteter og mærkesager.

Vi har været med hele vejen, og er stadig med og har et ongoing samarbejde med KFUM og KFUK.

Se løsningen

Forbered købet hjemmefra

Hvordan klæder man den kvalitetsbevidste køber på til en køb i en fysisk butik? Leander havde udfordringen og med et indbydende, forklarende og fortællende website taler de nu direkte til deres kommende købere – og viser en snert af lækkerheden af møblerne. For det bliver kun en snert – de skal nemlig opleves i virkeligheden!

Vi har til gengæld været med i virkeligheden for samarbejdet med Leander om websitet ift. den oprindelige struktur, design og tone of voice. Mødre (og fædre) handler ofte på anbefalinger, så derfor kørte vi med universet 'Rumour has it...' ... det er ikke kun Adele der kan ;-)

Banebrydende service får nyt navn og ny visuel identitet

Capturi er en alt-i-en-software, der hjælper professionelle teams med at få mest muligt ud af møder og opretholde den viden, der kommer frem i mødelokalet. Under hele mødet kan dit team samarbejde i realtid – tildele todo's, notere beslutninger og lave personlige notater. Dette synkroniseres med dit foretrukne projektstyringsværktøj og distribueres automatisk til alle deltagere.

Lige så smart som det er, lige så lækkert skal det kommunikeres. Det har vi hjulpet Capturi med – fra sparring på navn, over logodesign til den visuelle identitet i markedsføringsmaterialer til apps.

Bæredygtigt byggeri i stramt outfit

Lad det være sagt med det samme: Flæks er ikke en kødgrossist. De er derimod en fremadstormende virksomhed, der tegner og udvikler boligprojekter med fokus på bæredygtighed og fællesskab. Kort sagt: hjem med mening.

Derfor skulle deres nye visuelle identitet have et stærkt fokus på mening, det nære, kontakten med mennesker. Resultatet er blevet et stramt og indbydende outfit, som med nogle stærke elementer, der adskiller sig visuelt fra lignende i branchen. På en god måde. For her er hjertevarme, passion og gejst for 200%.

Nordisk stramhed til familieejet investeringsselskab

Med solide værdier som grundlag og et familieejerskab, har Profound Partners en stærk position i markedet. Det kalder på en mindst lige så stærk visuel identiet med rødder i den nordiske designtradition.

Vi, og de, ville væk fra floskler og det forventede, når man snakkede investeringsselskaber. Derfor drejede vi bevidst vi en stor bue uden om blå. Farverne derimod indgyder en frisk tilgang, frodighed og vækst.

Profound Partners tør og vil. Vi hepper og har givet med- og modspil.

Teknisk konference klædt organisk og ikke-teknisk på

Det ligger i navnet. Intelligent Cloud Conference – det emmer af teknik, og et kig på målgruppen siger det samme. Sammen med holdet bag konference, har vi designet en visuel identitet og kommunikation, der dels taler til målgruppen og formår at vise det tekniske alt for uteknisk, men naturligvis med klare referencer til temaet. Det er trods alt målgruppen, vi skal engagere.

Stærk visuel identiet med værdier i fokus

En del af virkeligheden ... og virkelighedens valg. Det går for alvor op for én, når man er teenager og årene hvor ens valg kan føles store og er med til at forme personen.

Løgumkloster Efterskole er helt klar på det – og taler direkte ind i det med deres nye visuelle identitet, som vi har stået bag. Virkeligheden er omdrejningspunktet, for det handler om at opleve virkeligheden i nuet på efterskolen og forberede sig på at tage del i virkeligheden og tage valget om ens egen virkelighed. 

Så velkommen til virkeligheden. Den er helt særlig på Løgumkloster Efterskole.

Nordisk stolthed og stil helt ind til benet

Man tager en meget dedikeret, på grænsen til nørdet (no offence), gruppe og graver frem til deres kerne, dét der definerer dem og giver stolthed! Cirka sådan er fortællingen med Copenhagen .Net Usergroup, som kom til os med et behov for en gennemgående designstil båret af et markant samlende logo.

Vikingen blev kernen i denne fortælling. Dansk. En fighter. Tæt sammenhold. På en mission. Og stolt! En meget stram stil kendetegner logoet sammen med en stærk typografi og visuel leg med ‘dotten’ i .Net.

En sammenhængende fortælling giver effekt

Et løbende samarbejde bliver som et venskab – hvor vi også kan udfordre hinanden. Djurslands Efterskole er med på leg, udfordring og at tænke efterskole anderledes. 

Vi har arbejdet med en saying der hedder #dufårguldmedhjem og “Hver dag tæller”. For især når man er på efterskole, er hvert minut, oplevelse, ny ven eller veninde max vigtig. Det skal nydes, opleves og tages ind så længe det varer.

Skolen har fået en hel nye visuel identitet, hvor det tidligere logo er blevet visuelt opdateret, men så det med opdateringen stadig trækker på kendetegn. Derudover har designet få kant, leg, fortælling og en stærk farvepalette.

Let flyveoplevelsen smidigt med en app

Når man rejser har man nok at gøre med at holde styr på håndbagagen, børnene, tjekke vejrudsigten hvert 5. minut og holde øjne med hvornår gaten åbner. Men vent … den sidste del (og meget mere) er gjort lettere for dig som rejsende fra Billund Airport.

I samarbejde med Impact, der havde projektet for Billund Airport, designede vi en app som tager den rejsende i hånden før, under og efter rejsen. Du kan bl.a. følge dit fly, få updates om ændringer og ligeledes holde dig opdateret på hvad der er af tilbud i Billund Airport, mens du venter.

Hent i App Store

Detroit vågner stiller og roligt – med en app

Detroit er ikke hvad det har været – men så er det noget andet. Det er på vej… Derfor eksisterer denne app, som viser de særlige upcoming spots i Detroit. Vi har været med fra starten af projektet og givet sparring til struktur og lagt den overordnede designstil.

Det er skandinavisk enkelt og med fokus på de enkelte spots.

Konceptet med denne app påtænkes, at udbredes til flere amerikanske storbyer. We're just getting started!

Hent i App Store

Fantastisk musik og oplevelser i hånden

Heartbeats er startet af tidligere P3-vært og DJ Le Gammeltoft. Det er meget andet end en internetradio, det er snarere et univers af debat, indlæg, dj-sets kategoriseret under beats og talks. Efter en Kickstarter-kampagne til at udvikle Heartbeats til næste niveau, var fokus på en ny app. En app der kunne samle de forskellige tilbud til brugerne og lytterne i et lækkert univers Heartbeats værdig.

Vi var inviteret med fra starten af projektet til at kategorisere indholdet, tænke med i strukturen og lægge en designretning, som spillede sammen med den eksisterende stil fra Heartbeats. Og anmeldelserne på App Store taler sit eget sprog, bl.a. "Endelig en app, der er enkel, stilfuld og med præcis de funktioner, der skal til for at vælge mellem alle de muligheder, Le har lagt op. Fed app, fed musik!!".

Hent i App Store

Genoplev naturen med en app i lommen

Det danske vejr rimer ikke altid på sol. Lad os bare sige det som det er. Men det kan altid kalde på en tur ud i naturen. En gåtur. Eller skal vi sige en fodtur? Det er nemlig navnet på en app, som guider dig i den smukke natur i Silkeborg Kommune.

Vi har givet appen navn, designet identiteten, givet sparring på flowet i appen og designet selve appen. Udviklingen har vi ikke håndteret. Projektet er blevet realiseret i samarbejde med Attityde og Silkeborg Kommune.

 

Luk

11 måder
I kan bruge
os

  1. Ærlig og åben sparring

    Vi tør sige vores mening. I kan være sikker på, at den sparring vi giver, kommer fra hjertet. Nogle gange kan det føles som en flad kindfed, men hvis vi ikke siger vores mening, hvad er så ideen med at vælge os? Meninger er i øvrigt ikke altid ris, for vi er ikke karry med at rose og bakke op om den gode idé.

  2. Friske øjne på udfordringer

    Hvis I står i et vadested, kan vi være det friske sæt øjne og dem, der stiller de ”dumme” spørgsmål. For at kunne løse er vi nemlig nødt til at forstå! Den proces er guld værd, hvis du er stødt på grund og gerne vil drage videre. Så spørg, og vi vil spørge igen - så vi sammen kan finde den nye vej.

  3. UX

    Vi bringer brugeroplevelsen og wireframing i spil for at give et bedre overblik over omfang, funktioner m.v. Samtidig giver det os en fælles platform til at se, hvor vi står.  Alt efter omfang benytter vi også eksterne venner til UX.

  4. UI/Design

    Design er vi vilde med! Og gode til (glem lige janteloven). Design er ikke bare bliver pynt, men skal få funktionerne og essensen frem i dit produkt eller din service. Design skal være venligt og sigende for din bruger. Er det et tool, en app, et website eller en ny identitet, er vi på. Den berigende og styrkende brugeroplevelse, hvad enten det er på en tryksag, en identitet eller et website.

  5. Navngivning

    Skal jeres brand eller et nyt produkt have nyt navn, så vi vil meget gerne spille med. Vi kan være det friske pust, der med grundig research og nye vinkler bidrager til navnet.

  6. Prototyping

    Fornemmelser skal ryddes af vejen. Fakta skal bydes velkommen. Dertil er prototyping et fremragende redskab, og vi styrer gerne processen fra etablering til output af prototyping.

  7. Del viden og vær tilstede

    Vi vil gerne ud – og endnu bedre; ud og dele vores viden og holdninger. Om det er om Umbraco, design, vores tilgang eller noget helt fjerde (i relation til vores arbejde), så er vi klar på at fortælle, vise og være.

  8. Sideprojekter

    Pas på med at blive som mos; gro fast! Derfor dyrker vi i stor stil sideprojekter og vil også meget gerne give sparring på sideprojekter, hvor vi kan gøre en forskel. Vokseværk startede faktisk selv som et sideprojekt.

  9. Målgrupperesearch

    Hvad tænker målgruppen om et nyt tiltag eller, hvordan italesætter vi dem? Du kan forestille dig det, men det er meget bedre at spørge målgruppen direkte. Vi tager gerne hånd om processen og sætter din målgruppe i spil, så du får vigtige input at videre arbejde. Ved større workshops m.v. teamer vi op med samarbejdspartnere.

  10. Umbraco-udvikling

    Vi er store tilhængere af Umbraco – og det er ikke bare ord, men fordi vi gang på gang oplever det som det mest fleksible og tilpasningsdygtige. Og så har vi i al beskedenhed én af de udviklere der taler, så man forstår hvad han siger. Alt efter omfang benytter vi også eksterne venner.

  11. Underleverandør

    For bureauer og større virksomheder indgår vi gerne i en rolle som underleverandør. Det vil typisk være ift. design, udvikling eller én af ovenstående emner. Spørg os om muligheden for det.

Har I spørgsmål til hvordan vi kan få glæde og gavn af hinanden, så spørg os.

IMG_0818.jpg

Lækker brochure med salg for øje

Æggepakkeriet er et storstilet boligprojekt i centrum af Aarhus – tæt på kultur og natur. Det har vi været med til at give en stærk visuel fremtoning.

Det er ikke small living-boliger i æggebakker. Det er derimod et stort boligprojekt med 150 ejerlejligheder ved Godsbanen i Aarhus. Vi har i tæt samspil med projektgruppen designet en indbydende salgsbrochure med inspiration fra det eksisterende logo. Brochuren giver en stærk introduktion til din kommende drømmebolig, tæt på natur og kultur. What’s not to like

IMG_0843.jpg

Mæglerne klapper i deres hænder og er allerede glade for ‘værktøjet’, som brochuren også er. For den er et stærkt redskab i dialogen med potentielle købere. Derfor er disponeringen og opbygningen nøje koordineret ift. købsrejsen og hvilken information man har brug for på hvilken stadie samtalen er på.

IMG_0850.jpg

Og hullerne på foresiden? Ja, de skal være der :) Det giver et fantastisk udtryk og pirrer desuden nysgerrigheden.

IMG_0834.jpg
IMG_9549 2.JPG

En helt særlig designmanual

Noget siger, at særligt denne designmanual skal overholdes. For et særligt samarbejde har set dagens lys – og vi glæder os.

Noget siger, at særligt denne designmanual skal overholdes. 

For et nyt, spændende og oplysende projekt er in the making med Syd- og Sønderjyllands Politi og Seismonaut. Vi kan ikke fortælle så meget endnu, udover at det er aldeles relevante i disse digitale tider. Og ja, undskyld, dér kom vi til at lyde som et værksted fra Den Gamle By :) 

Kald det en cliffhanger, for vi fortæller og viser meget mere, når vi kan. Og må.

BR Perleplade.jpg

Mere leg, tak. Direkte fra designrødderne

Dengang … Smag på ordet! Man fornemmer den kernedanske intro til en blockbuster-basker af en Morten Korch-klassiker. Der er vi ikke helt. Og dog!

Man kan godt blive romantisk tilbageskuende, og blive ramt af tanken “alt var bedre og mindre kompliceret for år tilbage”. Den samme tanke slog ned, da jeg en tilfældig dag vendte en af ungernes perleplader. Nuvel, én af perlepladerne fra før min egen ungdom.

🙊 HOV. Hvad var det?
👉 Købt til spotpris
😍 I BR. Ligner det.

Som BR så ud dengang. Væk er kapitalismens vingesus og neonskilte, uden at komme for meget op på nutidens barrikader. Når man sammenligner BRs nuværende design med dét der har været, så kommer jeg fluks til at længes romantisk tilbage. Så banker den dejligt legende tanke på; hvad nu hvis …

 

BR Perleplade.jpg

BRs nuværende design fungerer sikkert fint for dem. Men lad os lege de valgte, at trække på deres designhistorie. Den ligger lige dér på perlepladen.

Se tilbage — og frem!

Det er en kendt disciplin indenfor designbranchen, at skrælle lag af et design for at nå ind til benet og det essentielle. Det gør vi ofte i Vokseværk, for det er en vigtig øvelse. Samtidig kan man også mærke, når det begynder at gøre nas. Så har man fjernet for meget af arvesølvet. Så hops, tilbage på bordet med det.

Leg er guld og helt essentielt for BR. Sæt stordrift, kæmpekoncern og key account managers bagud i tankerækken, og lad os fokusere på hvad essensen og outcome reelt er; ja! Nemlig, leg.

Så vi hjælper den på vej. 

👉 For tænk nu hvis … 
Lad os da lege det. 
Som sagt, så gjort!

 

Elementer.jpg

Vi har leget, udfordret, udfoldet og drømt. Processen er faktisk enkel; søg tilbage til rødderne, skær ind til benet, bring essensen up to date og byg på i respekt. Herunder viser vi eksempler fra vores leg på hvordan BR kunne tage sig ud ved at følge opskriften og lege med eller lege videre …

Konkret kan redesignet betyde:
Mere enkelhed 👉 Ahhh!
Mere lækkerhed 👉 Mmm!
Mere leg 👉 Yaaay!
Mere salg 👉 Kachiiing!

BR Logo-samlet.png

Det nuværende logo til venstre, og et nyt take på logo med tydelig reference til et gammelt logo.

Den ikoniske bjørneskinshue er på plads og koblet sammen med farverne og et payoff, der indgyder mere leg end stordrift, så rammer vi ned i en god nerve.

Og lad os fortsætte legen. For du sidder på kanten af din stol med tanken på, hvordan det mon så folder sig ud. Den leg er en designers store drøm… *start trommevirvel*

BR-Canvas-Tote-Bag.png

Mulepose updated! Spar på plastic og øg sandsynligheden for, at forbrugere vil bruge posen igen og igen. Grønt og meget lækkert!

BR-gavepapir.jpg

Intet slår en fantastisk leg, hvor man glemmer tid og sted. Det skulle da lige være en gave, som indeholder noget til næste leg. Så gør også dét til en lækker oplevelse — og ikke på tyndt-pergamentpapir, men giv det noget volumen og kvalitet. Det giver en større brugeroplevelse … og ja, børn river det fluks af. Men forældre oplever det — og det er jo trods alt dem der oftest køber gaverne ;-) … og så er det ikke gennemsigtigt, så overraskelsen udebliver!

BR---Street-Billboard.jpg
BR---Street-Billboard-2.jpg

Mere leg i gadebilledet — vis dedikationen og knap så meget kapitalisme. 

BR-app@2x.png
BR-find-vej.jpg

… Barbie, Teletubbies, spil, bamser, sommertema osv. Det er sjældent det nemmeste i verden, at finde. Men gør lækkert og nemt at finde. Og hey, hvorfor ikke skrive i dét sprog, som man ved det bliver råbt til forældrene :-)

Nogle gange kunne man godt ønske, at lege kunne blive til virkelighed … Her er en af dem ;-)

Afmelding-logo@2x.png

Pssst. Dette er ikke et opgave bestilt af BR, sponsoreret, et betalt pitch eller lign. Det er ren og skær leg og ønsketænkning. For vi elsker (også) at lege ;-)

Skal projektet virkeliggøres vil det kræve et meget dybere forarbejde ift. målgrupperesearch, aktionspunkter, dialog med ledelse, kunder, butikker m.v. En længere og meget spændende proces. Resultatet vil muligvis blive anderledes, men vores leg og take her, er baseret på nuværende viden, lyst til ændret fokus og stærkt design. 
 

Se eksempler på vores arbejde her – og er du blevet nysgerrig eller står spørgsmålene i kø, så fang os lige her.

Vokseværk_RAISFOTO_2245.jpg

Stå ved dine meninger

En ølkasse kan være fyldt med øl. Men, stiller du dig på den, kan den være fyldt med holdninger! Vi har holdninger til vores passion – hvad vi kan og vil. Hvad du skal og nok så vigtigt; ikke skal. Vi går ikke på kompromis med vores holdninger, og vi er åbne om dem. Holdninger holder dig flyvende, aktiv og relevant!

Vi gør en dyd ud af at spørge grundigt ind til jeres projekt og udfordring. Også til de hellige køer. Om de må væltes, tippes eller aes. Det får os ind til kernen og forståelsen. Dét vi sammen skal udfordre og udvikle.

Oplev flere af vores filosofier

Vokseværk_RAISFOTO_2679.jpg

Drøm. Stik ud fra mængden. Sæt spor.

Vokseværk_RAISFOTO_2399.jpg

Selv en visuel grobund til vækst skal vandes.

Vokseværk_RAISFOTO_2399.jpg

Selv en visuel grobund til vækst skal vandes.

En digital tilstedeværelse skal vandes, plukkes og holdes ved lige – på alle stadier og niveauer. Og den skal tilpasses målgruppen. Vores navn er på ingen måde en tilfældighed. Vi ønsker at se brands, virksomheder og organisationer vokse i den visuelle og vitale grobund, som vi kan være med til at skabe.

Det betyder konkret, at vi tror på, at et stærkt og gennemarbejdet design kan være med til at danne basis for vækst. Men hey, ikke lækkerhed alene! For det kræver først og fremmest en god idé, en god service eller et godt produkt, og så bygger videre derfra.

Oplev flere af vores filosofier

Vokseværk_RAISFOTO_2245.jpg

Stå ved dine meninger

Vokseværk_RAISFOTO_2323.jpg

Det våde. Det nye. Det uopdagede.

Vokseværk_RAISFOTO_2323.jpg

Det våde. Det nye. Det uopdagede.

Ægte legesyge og nysgerrige. Intet mindre! Uden, at vi dog vil kaldes Columbus 2.0. Vi er altid nysgerrige på at finde ud af, hvor nye muligheder ligger gemt og begravet.

Vores nysgerrighed gør, at vi ikke kan lade være med at udforske og undersøge, hvordan en ny tendens, service eller teknologi kan løfte en udfordring i et givent projekt. Nogle gange rammer vi ved siden af. Men flere gange plet.

Oplev flere af vores filosofier

Vokseværk_RAISFOTO_2399.jpg

Selv en visuel grobund til vækst skal vandes.

Vokseværk_RAISFOTO_2664.jpg

Medspil. Modspil. Samarbejde. Eller intet arbejde.

Vokseværk_RAISFOTO_2664.jpg

Medspil. Modspil. Samarbejde. Eller intet arbejde.

Vi tror på fællesskabet! Knap så meget dét med guitar og grøn te, men mere dét, at vi er fælles med vores kunder i udfordringen. Fælles i dét, der driver os og fælles i at gøre en indsats – og fejre vores sejre sammen!

Og det modsatte.

Faktisk er vi ikke meget for ordet 'kunder'. Der ligger en distance gemt i det. Derimod samarbejder vi med en masse gode folk om spændende projekter. Det er samarbejder, hvor det er tilladt at kræve noget af hinanden og give til hinanden. Også high fives. og kritik. Hop ombord.

Oplev flere af vores filosofier

Vokseværk_RAISFOTO_2323.jpg

Det våde. Det nye. Det uopdagede.

Vokseværk_RAISFOTO_2407.jpg

Stol på din mave. Den vil dig det godt.

Vokseværk_RAISFOTO_2407.jpg

Stol på din mave. Den vil dig det godt.

Der er fakta, og der er følelser! Når de to går hånd i hånd, har vi et stærkt match. Vi tror på, at det er vigtigt at have følelserne med i et projekt ... dog uden brug af Kleenex.

Vi går gerne en ekstra mil for at ramme løsningen lige dér, hvor det sparker allerbedst og rammer målet. Vi mærker grundigt efter og tror på dét, vi designer – og det skal du også gøre. Altså mærke efter.

Derfor siger vi; trust your guts! 
Når du møder os. 
Når vi samarbejder. 
Når vi søsætter projektet.

Det kræver indimellem ekstra tid og krudt. Men det betaler sig.

Oplev flere af vores filosofier

Vokseværk_RAISFOTO_2664.jpg

Medspil. Modspil. Samarbejde. Eller intet arbejde.

Vokseværk_RAISFOTO_2679.jpg

Drøm. Stik ud fra mængden. Sæt spor.

Vokseværk_RAISFOTO_2679.jpg

Drøm. Stik ud fra mængden. Sæt spor.

Projekter skal have flyvehøjde – og vi skal turde drømme. Men vi skal også være konkrete i, hvordan vi gør drømmen til virkelighed. Et projekt skal have ambitioner og sætte spor. Både ift. målgruppen og markedet. Ellers er det dødsdømt på forhånd!

Mål er absolut nødvendige og vigtige. Både undervejs, og når vi lancerer en løsning. Et projekt er ikke løst "bare" fordi vi har gjort noget pænere end før. Men det rykker først, når vi rammer målene. Og gør vi ikke? Så evaluerer vi sammen og sætter nye mål. Sammen. Ja, sammen, sagde manden.

Pssst ... et projekt er langt fra færdigt, når det er lanceret. Så starter kapitel to. Sammen!

Oplev flere af vores filosofier

Vokseværk_RAISFOTO_2407.jpg

Stol på din mave. Den vil dig det godt.

Vokseværk_RAISFOTO_2245.jpg

Stå ved dine meninger

Grundlov

Vi stræber efter konstant at overraske og udfordre. Det gør vi gennem en skæv og nyskabende tilgang til design, hvor vi sætter brugeren i centrum. Fra idé til implementering — så løsningen understøtter behovet og tilfører værdi.