En visuel identitet, der sætter fokus på facit

- Kunde
- Kendskab
- Tema
- Konsulentvirksomhed
- År
- 2018
- Services
- Logo-design Navngivning Grafisk design Visuel identitet Sparring Webdesign
Kommunikationsskalaen
Vores skala hjælper os og dig med at starte samtalen om jeres kommunikationsform. Samtidig giver den dig et overblik over, hvor på skalaen jeres tone of voice er placeret. Herunder er den vist i relation til casen.
Kendskab er stærke i deres tætte kontakt med kunder, deres kompetente sparring og værdifulde dialog igennem hele samarbejdet. Og netop det værdifulde bliver helt konkret ... ja, værdifuldt. For med deres input kan virksomhederne skabe resultater og derigennem øge kendskabet til brandet.
Vi har skabt den visuelle identitet med et enkelt logodesign, der understreger resultaterne og værdien. Derudover har vi skrevet et stærkt payoff, som cementerer deres position og ydelse. Samtidig er der i payoff et let ordspil, uden at det bliver hverken corny eller klassisk.


Nok hedder virksomheden Kendskab, men hvad kaldes medarbejderene – ja, altså udover deres navn? Uden at der skal gå numerologi i den, så har vi givet dem navnet 'kendskabere'. Det giver en tæt tilknytning til navnet, det rummer en stærk fortælling om dedikerede fagfolk, og som medarbejder er du aldrig i tvivl om, hvilket overordnede mål du skal hjælpe kunden med at nå.
Faktisk er Kendskab så vilde med at være kendskabere, at de har valgt at lade titlen pryde indgangen til deres lokaler – se selv på billedet herunder. Du kan med garanti få lov til at se det live, når du besøger Kendskab i centrum af Silkeborg.

Karsten Moskjær Kofod, lead designer i Vokseværk"Hvor enkelt kan det gøres?
Med de ord startede vi processen for både logo og payoff til Kendskab, hvor navnet og formålet skulle stå tydeligt.
Og resultatet taler for sig selv, skal vi selv sige det :)"


