Sælgende og indbydende salgsprospekt ... med hul i!

Æggepakkeriet Some 25 Overlay
Kunde
Kilden & Hindby
Tema
Boligbyggeri
År
2019
Services
Grafisk design
I samarbejde med
Pernille Rahbech

Kommunikationsskalaen

Vores skala hjælper os og dig med at starte samtalen om jeres kommunikationsform. Samtidig giver den dig et overblik over, hvor på skalaen jeres tone of voice er placeret. Herunder er den vist i relation til casen.

Frisk
50%
Fresh

Et helt unikt boligbyggeri på en historisk grund i Aarhus. Dét kalder på lige dele fortælling og et naturligt fokus på salg (for sælges skal det jo). Så hvordan balanceres det på en god og indbydende måde?

Hjerte@2X

Et salgsprospekt for et nyt boligbyggeri er en Maggi-terning af muligheder – og udfordringer. Det skal være et stærkt værktøj i salgsprocessen for købere og hele tiden fungere som et opslagsværk (dér tænkte du lige Leksikon et øjeblik), der giver relevant info om projektet. Og ikke mindst så skal vi sikre, at ejendomsmæglerne kommer til at knuselske salgsprospektet, så de bruger det deres hverdag.

Nå, hvad har vi så gjort for at løse det?

Vi har designet et godt, dybdegående og lækkert salgsprospekt, hvor rækkefølgen for, hvornår man møder det forskellige indhold, er drønvigtigt. Ja, faktisk er det helt essentielt for læseoplevelsen.

Flow@2X

Kom Adam før Eva – og hvorfor egentlig? Sagt på en anden måde: Det er helt essentielt og drønvigtigt, hvordan flowet i et salgsprospekt er sat sammen. Hvilken information er vigtigst for de potentielle købere at have fra start? Hvordan bygges mere information langsomt på? Og til sidst hvordan skaber vi tryghed, gejst og glæde for boligerne?

Derfor har vi lagt meget krudt i netop salgsprospektets flow, og vi har tidligt i fasen involveret ejendomsmæglerne og fået deres input. So go with the flow!

Jamen... der er jo hul i forsiden?! Ja, det er der. Og det er ret meget med vilje. Og det er vores skyld, for det var vores idé. Det vækker nysgerrighed hos modtageren og fremhæver samtidig ordet NÆRT, som er omdrejningspunktet for hele kommunikationen af Æggepakkeriet.

Æggepakkeriet Nært Lys
NÆRT er den overordnede overskrift for vores koncept til Æggepakkeriet. Det understreger, at du som beboer i Æggepakkeriet vitterligt er nær ved så mange lækre tilbud og muligheder, at listen er alenlang.
En alsidig og levende farvepalette giver et godt spil i udtrykket og skaber samtidig en god ensartethed.
Æggepakkeriet Farver
IMG 0818
Æggepakkeriet Typografi

Hvordan har vi så klaret udfordringen? Vi har designet et lækkert og meget grundigt salgsprospekt, som fungerer rigtig godt! Men det er da det nemmeste i verden for os at sige!

Men altså ... den er god nok. For salgsprospektet formår at formidle viden om projektet og klæde alle parter godt på til et samarbejde. Det fortæller den ærlige feedback fra både mæglere, bygherre og købere i hvert fald.

Så lykken er gjort, og flere salg er rykket markant tættere på. Herunder kan du se et udsnit af salgsprospektet.

Aeggepakkeriet Prospekt Forside@2X
Aeggepakkeriet Prospekt 01@2X
Aeggepakkeriet Prospekt 02@2X
Æggepakkeriet Some 7

Én ting er et trykt salgsprospekt, noget andet er at koble det tæt sammen med et website. Har vi så gjort det? Glad for at du spørger, for Æggepakkeriet har selvfølgelig også fået et stærkt website med en meget nyttig og brugervenlig boligvælger. Det er kræs for både mægler og potentielle købere. Og køberne kan lave research på deres nye lejlighed, som ikke bare er en lejlighed – det er et hjem.

Læs mere om hvordan vi løste websitet

Aeggepakkeriet Website Blue
Aeggepakkeriet Boligvaelger Lokale

Nysgerrig på at se hvordan vi designede websitet? Få stillet din nysgerrighed med det samme.

Karsten
Partner og vanebrydende lead designer
Vokseværk00688 Kopier

Vi skal snakke sammen!

Tag fat i Karsten for mere information og uddybning. Måske du har et specifikt afklarende spørgsmål eller behov for at finde ud af, om der er et match i kompetencer og kemi fra vores side. Tag kontakt til os – det koster aldrig noget at spørge.